יום שישי, 7 במרץ 2008

משוב המפעילים הגדול

הכל מוזמנים להביע את דעתם ב"משוב המפעילים הגדול".

המשוב נועד לשפראת תפקודם של המפעילים כקבוצה וכייחידים, ולספק להם משוב ולא לשמש ככלי ניגוח או חיסול חשבונות. התוצאות הנוגעות לכלל המפעילים כקבוצה יפורסמו בבלוג בזמן מאוחר יותר ואילו המשוב האישי ימסר למפעילים להם נוגעות התשובות ולהם בלבד. מפעילים מעוניינים יכולים לפנות אלי דרך הפרופיל המלא שלי ולאחר תהליך אימות קצר לקבל את תוצאות המשוב האישי שלהם.

אנא היו הוגנים ומחושבים בתשובותיכם.

משובים אישיים:

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני מקווה שהמשוב שאני מילאתי על אחד המפעילים (או מפעילות) לא היה זה שחשוד בהטייה. אני עומד מאחורי דברי ואם נתתי למפעיל/ה ציון כזה או אחר הרי זה בגלל שאני סבור כי זה הציון שהוא/היא ראוי/ה לו.

אהרן בן טובים אמר/ה...

שלום. כשפתחתי את הבלוג קבעתי לעצמי שני כללים בנוגע לתגובות: האחד הוא לא לצנזר ולפרסם כל תגובה (אלא אם כן היא עוברת על איסור לשון הרע) ושנית לא להגיב לתגובות. יחד עם זאת נראה לי שדרושה כאן הבהרה:

אינני יודע אם אתה הוא שמילא את השאלון שאליו התייחסתי, אבל בכל מקרה לא אפסול שאלונים על דעת עצמי והכל יועבר למפעילים כפי שמולא. הערתי התייחסה לאופן בו אני קורא שאלונים מסוג זה ולכלים בהם אני עושה שימוש בכדי לבחון את מיהמנות התשובות. בכל מקרה השאלה איננה כיצד אני רואה זאת, אלא כיצד יבין זאת המפעיל שיקרא את ההערכה, ועל כך אין לי השפעה.

בכל מקרה תודה, אהרן

אנונימי אמר/ה...

אוקי. לשמחתי אני יכול לומר שיש מפעילים שהם באמת 10.